آموزش وردپرس
خانه > مطلب > بهترین مارک پنیر لیقوان

بهترین مارک پنیر لیقوان

تشخیص بهترین مارک پنیر لیقوان :

از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت هر محصولی کیفیت مواد اولیه و همچنین کیفیت، بهداشت و سلامت محیط کار و ابزارآلات مورد استفاده در فرآیند تولید محصول می باشد . اهمیت بهداشت ابزار و محیط کار در محصولات غذایی من جمله فرآورده های لبنی چندین برابر مهمتر و حیاتی تر بوده و از اصلی ترین شروط انتخاب بهترین مارک پنیر لیقوان خواهد بود.

  • مواظب تبلیغات غیر واقعی باشید

همانطور که برای همه ما مسلم هست یکی از اصلی ترین معیار های بازاریابی در تجارت امروز، القای تضمین کیفیت و کمیت کالاهای عرضه شده به بازار از طریق فروشندگان آن کالا هست همچنین میتوان ادعا کرد که همه فروشندگان کالا در حال تبلیغ کالا و همچنین بزرگنمایی نقاط قوت محصول خود و کمرنگ نشان دادن نقاط ضعف آن هستند.

بیشتر تولید و بسته بندی کنندگان با استفاده از بسته بندی های مدرن و شیک سعی در جلب نظر مشتری دارند. پنیر لیقوان نیز همانند سایر محصولات لبنی از این امر مستثنی نیست و تولید کنندگان سعی بر این دارند که به مشتری القا نمایند محصول خودشان بهترین مارک پنیر لیقوان در بازار هست

به منظور جلب توجه مشتری و القای اینکه بهترین مارک را عرضه می‌کنند،تبلیغات زیادی می‌شود.بخصوص در فضای مجازی که امکان تست پنیر لیقوان وجود ندارد و همچنین تبادلات مالی از راه دور انجام می پذیرد، خریداران کالا بسیار آسیب پذیر خواهند بود و امکان کلاهبرداری های مالی و همچنین فروش اجناس غیر بهداشتی و آسیب های ناشی از آن خریدار را تهدید می‌کند.

نظر به اینکه سلامت تغذیه و به تبع آن سلامت جانی ما و فرزندانمان باید مهمترین عامل در انتخاب هایمان باشد بنابرین مهمترین شرط کیفیت هر محصولی اطمینان از بهداشت و سلامت آن محصول هست.بنابراین بهترین مارک پنیر لیقوان قبل از هر چیزی باید نشان سیب سلامت و پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو را داشته باشد.

. معیارهای تشخیص بهترین مارک پنیر لیقوان:

  • بدلیل استفاده از شیر تاریخ گذشته و همچنین مواد اولیه غیرخوراکی و گاها سمی، پنیر های تقلبی موجود در بازار فاقد نشان سیب سلامت یا همان شناسه نظارت کارگاهی هستند.
  • سازمان غذا و دارو به عنوان تنها سازمان ناظر بر تولید بهداشتی مواد دارویی و غذایی بصورت کاملا حرفه ای و بنیادی، ناظر بر تولید اصولی و بهداشتی مواد غذایی و همچنین پنیر لیقوان است.بنابراین به هیچ عنوان نباید محصولات غذایی فاقد سیب سلامت را خریداری کرد.چرا که امنیت غذایی خود و اطرافیانمان به خطر می افتد.تولیدی ناصح لیقوان با برند تجاری فاخر لبن دارای نشان سیب سلامت به شماره 21/1418 از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز می‌باشد که نشان از اصالت و کیفیت محصول را دارد.
  •  شهرت پنیر لیقوان به دلیل کیفیت بالای پنیر تولید شده در منطقه لیقوان تبریز است. بنابراین می‌توان با جسارت این ادعا را کرد که پنیر تولید شده در خود منطقه لیقوان از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین آدرس کارخانه درج شده بر روی کالا که به لیقوان ختم شده باشد، دیگر معیار تشخیص کیفیت پنیر لیقوان است.

پنیر سوپر لیقوان فاخر دارای نشان سیب سلامت و پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو از جمله بهداشتی ترین کارخانه های تولید پنیر لیقوان هست . شرکت فرآورده های لبنی فاخر در مرکز منطقه لیقوان واقع شده است و با جمع آوری شیر گوسفندی تازه، تولید پنیر لیقوان اصل در بهترین کیفیت انجام می شود . رسالت مجموعه ما تنها با تولید محصول درجه 1 پایان نمی یابد . در مراحل بعدی بسته بندی محصول به بهترین شکل ممکن ، حمل و نقل اصولی محصول با کمترین هزینه و سریعترین زمان از دیگر وظایف مجموعه ما میباشد.

                       با کلیک در اینجا درباره ما بیشتر بدانید.

جهت خرید پنیر سوپر لیقوان با ما در ارتباط باشید:                         

5/5

Visits: 12976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی