آموزش وردپرس
خانه > انواع محصولات > انواع پنیر لیقوان

انواع پنیر لیقوان

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پنیر لیقوان :

با توجه به این موضوع که پنیر لیقوان در انواع کیفیت های متفاوت در بازار لبنیات کشور موجود هستند،از جمله عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و به تبع آن قیمت پنیر لیقوان میتوان به شرایط آب و هوایی محل تولید شیر، شرایط آب و هوایی محل فرآوری و تبدیل شیر گوسفندی به پنیر لیقوان، کیفیت ابزار و تجهیزات نصب شده واحد تولیدی و از همه مهم تر بافت گیاهی چراگاه های دام های تولید کننده شیر را میتوان نام برد.

انواع پنیر لیقوان:

1.پنیر لیقوان اعلا(پنیر سوپر لیقوان) :                                 

پنیر سوپر لیقوان پنیری حاصل شده از شیر خالص گوسفندی تولید شده در چراگاه های خود رو وگیاهان وحشی کوهستان سهند لیقوان است، آب مورد استفاده جهت تولید این پنیر از چشمه های سرشار و معدنی لیقوان و بدون کمترین آهک و نمک ها و رسوب ها است.

شیر تازه دوشیده شده از دام در کمتر از یک ساعت تحویل واحد های تولیدی میشود و روند تبدیل و تولید پنیر لیقوان استارت میخورد.

این نوع پنیر طعمی بسیار ترد و خوشمزه دارد، هنگام برش دادن خرد نمی شود و دارای حباب های انگشت شمار بخصوصی در اندازه های عدس در داخل پنیر است.

جهت سفارش پنیر سوپر لیقوان به قیمت عمده تولیدی، در مارک فاخر لبن لیقوان میتوانید با ما تماس بگیرید.

2. پنیر لیقوان معمولی :

پنیر لیقوان معمولی نوع خاصی از پنیر لیقوان هست که از شیر گوسفندی مناطق و روستاهای حومه تبریز و سایر شهر های آذربایجان تهیه می شود.

این نوع شیر گاها جهت برخورداری از آب معدنی و شرایط آب و هوایی دره لیقوان جهت تبدیل به پنیر، به لیقوان منتقل می شود.

هرچند کیفیت شیر نسبتا خوب است ولی به دلیل وجود فاصله مکانی چند ساعته مابین دام  و کارگاه، مدت زمانی طول میکشد تا شیر به واحد تولیدی برسد و  فرآیند تبدیل شیر به پنیر لیقوان آغاز گردد.

همین اختلاف زمان و کیفیت شیر، سبب افت کیفیت محصول نهایی میشود و پنیر تولید شده را از پنیر سوپر لیقوان متمایز میکند.

3.پنیر تبریزی:

این نوع از پنیر که گاها از شیر گاو و یا شیر مخلوط گاو و گوسفند تولید میشود دارای رنگ متمایل به زرد، کیفیت پایین، خرد شدن هنگام برش و حمل و نقل، نرم و سفت بودن نامتعادل و دارای حباب های بسیار ریز و اسفنجی شکل است.

این نوع از پنیر خارج از محدوده فعالیت مجموعه فاخر لبن میباشد.

رده خاص قیمتی ندارد و بسته به کیفیت پنیر قیمت متفاوت است.

***لازم به توضیح است که رسالت اصلی مجموعه ما تولید پنیر سوپر لیقوان است و پنیر لیقوان معمولی بصورت جانبی تولید و توزیع میگردد**

**پنیر تبریزی در واحد تولیدی فاخر لبن لیقوان ناموجود است**

چنانچه نیاز به اطلاعات زیادی راجع به پنیر لیقوان و نحوه تولید و توزیع آن دارید با کلیک در اینجا به صفحه اصلی سایت هدایت می شوید.

فاخر لبن، تولید کننده برگزیده پنیر سوپر لیقوان.

ارتباط با ما: 

09147672466

09142536466

خرید عمده پنیر لیقوان

{count}کل امتیاز ها {best}از{score}

Visits: 17176

یک دیدگاه

  1. حجت اميني

    با سلام اميني هستم از أستان كرمان شهرستان رفسنجان ده سال شاگردي كردم تا تازه پنج ساله كه تو أستان توانستم نمايندگي پکی از کارخونه های پنیر رو از خود كنم ارزو و هدفم اينه كه بتونم تو پنج سال اينده مركز تجارت پنير ليقوان رو در جنوب شرق كشور احداث كنم واقعا تو راس سبد پنيرهايي رو كه زيز نظر دارم پنير ناصح هست و واقعا از كيفيت خوبي برخورداريد .منتظر بنده باشيد ارزوي إينو دارم كاري كنم تا مردم قدر پنير خوب رو بدونند تا شايد همه به اين فكر بيافتند تا ديگر پنير گرم خانه توليد نكنند و مثل شما هزينه كنند و پنير زاغه توليد كنند انشالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی