آموزش وردپرس
خانه > مطلب > کارگاه تولیدی پنیر لیقوان

کارگاه تولیدی پنیر لیقوان

تصور اکثریت جامعه بر این است که پنیر سنتی در محیط های خانگی و با ابزاری نه چندان پیشرفته تولید می شود یا در کارگاه تولیدی پنیر لیقوان از ابزارآلات زیادی استفاده نمی کنند.

هرچند با این روش های خانگی می شود محصولی به نام پنیر تولید کرد ولی چیزی که مسلم هست این است که این نوع پنیر توان رقابت با محصولات تولید شده در کارگاه تولیدی پنیر لیقوان که مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای پاستوریزاسیون شیر و تنظیم درصد چربی،دستگاه های جرم گیری شیر ،سیستم های پرس و بسته بندی، دستگاه های درج تاریخ تولید و انقضا  را نخواهد داشت.

همچنین با ورود و نظارت سازمان غذا و دارو به صنعت تولید و توزیع پنیر لیقوان، فروش محصولات فاقد شناسه نظارت سازمان غذا و دارو که به نشان سیب سلامت معروف است، فروش محصولات کارگاه های سنتی فاقد تجهیزات ذکر شده و محیط بهداشتی ممنوع است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

کارخانه تولیدی پنیر فاخر لبن لیقوان که دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو به شماره 1-21/1418 و همچنین دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت و معدن و همچنین دارای نشان ثبت شده از اداره ثبت اسناد و املاک کشور، فعالیت خود را در منطقه لیقوان تبریز با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید میکند. کارخانه پنیر لیقوانکارگاه تولیدی پنیر لیقوان

محصولات تولیدی این مجموعه در اکثر شهرهای کشور توسط نمایندگان و همکاران توزیع میگردد. امکان پذیرش نمایندگی انحصاری پخش در شهرهای کشور تحت شرایط مورد توافق طرفین انجام میگیرد.

جهت ارتباط باکارگاه تولیدی پنیر ناصح لیقوان با نشان تجاری فاخر لبن میتوانید با شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرید و یا از آیکون پشتیبانی و فروش آنلاین با ما در ارتباط باشید.

09147672466

09142536466

فکس:

04136326445

کمال تشکر، ناصح لیقوان

{count}کل امتیاز ها {best}از{score}

Visits: 3098

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی