آموزش وردپرس
خانه > مطلب > پنیر لیقوان اعلا، بهترین گزینه برای سبد کالا

پنیر لیقوان اعلا، بهترین گزینه برای سبد کالا

پنیر سفید لیقوان با طعم بینظیر و کیفیت بالا در ایام عید و همچنین سر سفره افطار از گزینه های مناسب جهت پذیرایی از مهمانان شماست.
همچنین عامل دیگر پیشنهاد پنیر لیقوان برای سبد کالای ایام ماه رمضان،وجود 19 گرم پروتئین در هر 100 از این پنیر است و می‌تواند به خوبی حس سیری را در فرد ایجاد نماید. پروتئینی که در این پنیر وجود دارد با نام کاذئین شناخته شده است و هضم آن به زمان زیادی نیاز دارد. به همین خاطر فرد احساس سیری بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا با توجه به رشد و رونق تقاضای خرید پنیر لیقوان از طرف مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی جهت افزودن پنیر اصل لیقوان به سبد کالایی پرسنل خود از یک سو و از سوی دیگر شرایط خرید غیر نقدی پنیر لیقوان برای سازمان های دولتی و شرایط خرید اعتباری برای سایر سازمان های وابسته و همچنین رضایت خاطر نزدیک به 100 درصدی از کیفیت محصول، بعد از تحویل و توزیع کالا سبب این شده است که پنیر لیقوان به یکی از گزینه های پسندیده سبد کالا تبدیل گردد.

چنانچه تمایل به تامین و خرید مستقیم پنیر اصل گوسفندی لیقوان از کارگاه تولیدی ناصح لیقوان را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و یا با کلیک بر آیکون زیر از طریق پیام رسان تلگرام با واحد مدیریت توزیع در ارتباط باشید.

تلگرام

تلفن های تماس:

09147672466

09142536466

صفحه اصلی وبگاه تولیدی فاخر لبن لیقوان

انواع کیفیت و قیمت پنیر لیقوان

{count}کل امتیاز ها {best}از{score}

Visits: 2745

یک دیدگاه

  1. سلام بسیار و بسیار.. تشکر از توضیحات خالصانه شما و رضایت کامل از محصولاتشما .. خواهشاً بفرمایید مایع پنیر را چگونه و از کجا باید تهیه کرد..؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید..
    با تشکر- متحد از تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی