آموزش وردپرس
خانه > انواع محصولات > پنیر لیقوان بسته بندی

پنیر لیقوان بسته بندی

پنیر لیقوان بسته بندی

پنیر لیقوان به دلیل ماندگاری پایین در دمای محیط و هوای ازاد همیشه انواعی از بسته بندی ها را با خود داشته است. انواع بسته بندی پنیر لیقوان با توجه به مراحل تولید و شرایط فروش مشتریان انتخاب میشود.

پنیر لیقوان بسته بندی شده به لحاظ اینکه بهداشتی تر بوده و حمل و نقل و نگهداری راحت تری دارد مورد استقبال قرار گرفته است.

واکنش های تخمیری پنیر لیقوان بسته بندی شده و فله و همچنین نگهداری در شرایط خاص سردخانه ای نیاز به بسته بندی هایی مقاوم در برابر رطوبت  و فشار را ایجاد میکند.

 پنیر تولید شده اولیه در حلبی های 17 کیلویی بسته بندی میشود و تا زمانی که پنیر رسیده شود تولید کننده حق فروش محصول خود را ندارد و محصول بایست در سردخانه های تحت نظارت سازمان غذا و دارو در حالت قرنطینه نگهداری شود چرا که احتمال انتقال بیماری هایی مثل تب مالت وجود دارد.

پس از سپری شدن مدت مذکور تولید کننده مختار است محصول خود را یا با همان بسته بندی حلبی 17 کیلویی به فروش برساند و یا با رعایت اصول بهداشتی اقدام به  بسته بندی مجدد در ظروف کوچکتر یک کیلویی و …  نماید.

فروش به شیوه فله و با همان بسته بندی حلب 17 کیلویی مزایا و معایب خاص خود را دارد

از جمله مزیت این نوع بسته بندی قیمت تمام شده بسیار پایین آن است ولی باید درنظر گرفت که این نوع بسته بندی در اماکنی که مصرف بالایی دارند توصیه میشود.

انواع بسته بندی ثانویه:

1.بسته بندی حلب 4 کیلو گرمی

پنیر لیقوان 4 کیلویی

این نوع بسته بندی تولید عمده ندارد، مخصوص مراسم و میهمانی ها و سوغات است که در صورت سفارش بسته بندی میشود

2.پنیر لیقوان بسته بندی فلزی 800گرمی

پنیر لیقوان اصل پنیر لیقوان بسته بندی     

پنیر لیقوان بسته بندی
 

بسته بندی فلزی بصورت ظروف فلزی با درب آسان باز شو آلومینیوم و معمولا وزن خالص800 گرم به بازار عرضه می شود.

مقاومت بالای فیزیکی این نوع بسته بندی از مزیت های بالای آن است ولی به دلیل اختلاف قیمت نسبت به سایر بسته بندی ها با اقبال کمتری روبروست و معمولا در صورت سفارش اختصاصی مشتریان عرضه میشود.

3.بسته بندی پلی پروپیلن 800 گرم

بهترین مارک پنیر لیقوان پنیر لیقوان 800 گرمبهترین مارک پنیر لیقوان

 

 

این نوع بسته بندی پنیر لیقوان به این دلیل که کمتر از 5 درصد قیمت نهایی برای بسته بندی آن صرف شده است قیمت تمام شده وقیمت مصرف کننده  پایینی نسبت به نوع فلزی دارد .

در ضمن به دلیل درب های شفاف این محصول، پنیر داخل بسته بندی از بیرون قابل رویت است و مشتری با خیال راحت تر خرید را انجام میدهد.

علاوه بر این مزیت دیگری که این نوع بسته بندی دارد این است که بسته بندی یک بار مصرف نیست و پس از هربار مصرف درب روی آن قرار میگیرد تا کیفیت حفظ شود.

همچنین پس از اتمام پنیر، بسته بندی برای سایر کاربردهای خانگی با قابلیت عدم نشت مایعات به بیرون قابل مصرف هست.

4.بسته بندی پلی پروپیلن 400 گرم

پنیر 400 گرم بهداشتی اصل لیقوان پنیر لیقوان اصل 400 گرم قیمت پنیر لیقوان

همانند بسته بندی پلی اتیلن800 گرم ولی با اندازه کوچکتر و با این مزیت که در صورت پایین بودن مصرف میتوانید به جای یک بسته بندی800 گرم دو بسته بندی400 گرم تهیه کنید تا زمان مصرف بالاتری را داشته باشید.

 

 

5. بسته بندی ۲۰۰ گرم پلی پروپیلن

این نوع بسته بندی به صرفه ترین نوع پنیر برای مسافرت و همچنین خانواده های کم جمعیت میباشد. وزن خالص پنیر ۲۰۰ گرم بدون احتساب وزن آبنمک و وزن قوطی هست.

پنیر بسته ای۲۰۰ گرم لیقوان
  پنیر ۲۰۰ گرم لیقوان

اما وجه اشتراک تمامی بسته بندی ها اعم از فلزی و پلاستیکی و یا فله نگهداری در دمای4الی6 درجه سانتیگراد است

نگهداری در دمای بالاتر سبب سفت شدن، کاهش وزن و افت کیفیت محصول میشود

همچنین نگهداری در دمای پایین تر میتواند سبب نرم تر شدن ،جذب آبنمک و شور شدن پنیر و یا حتی سبب خارج شدن  پنیر از حالت جامد و حل شدن در آبنمک شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلیک در اینجا به صفحه اصلی سایت تولیدی فرآورده های لبنی فاخر (تولید کننده پنیر اعلا لیقوان) هدایت میشوید.

تلفن تماس:

09145900044

09145900077

ایتا
ارتباط از طریق ایتا

     

5/4.9

Visits: 7963

۴ دیدگاه

  1. مهدی رنجبر

    عالی.ازیزدهستم.پخش کننده پنیرلیقوان

  2. حقیقتا کار شما درسته و من بسیار بسیار لذت میبرم از طعم این پنیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی