آموزش وردپرس
خانه > مطلب > پنیر لیقوان ۱ کیلویی

پنیر لیقوان ۱ کیلویی

پنیر لیقوان ۱ کیلویی نوعی از بسته بندی پنیر لیقوان هست که به منظور بالابردن کیفیت و بهداشت و همچنین سهولت نگهداری مورد اقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است بطوریکه امروزه اکثر فروشگاه های زنجیره ای و مدرن ، پنیر لیقوان ۱ کیلویی و نیم کیلویی را جایگزین مناسبی برای پنیر لیقوان فله میدانند.

پنیر لیقوان ۱ کیلویی در دو نوع بسته بندی حلب فلزی و بسته بندی قوطی بهداشتی iml یا به زبان ساده تر قوطی پلاستیکی عرضه می شود .هرچند وزن کل بسته بالاتر از ۱ کیلوگرم هست ولی معمولا وزن آبکش پنیر در بسته های پلاستیکی ۸۰۰ گرم و در ظروف فلزی ۷۵۰ گرم می‌باشد و این وزن خالص بر روی قوطی درج می گردد.

جهت شناخت پنیر لیقوان ۱ کیلویی اصل از پنیر لیقوان تقلبی بهترین راه خرید پنیر با برند تجاری معتبر که بر روی بسته بندی نشان سیب سلامت معتبر و همچنین تاریخ تولید و انقضا بصورت منظم و با استفاده از دستگاه های جت پرینتر درج شده باشد.

شهرت و کیفیت برجسته پنیر لیقوان از منطقه لیقوان، حومه سهند، بدست می‌آید. الگوی آب و هوایی و بافت گیاهی منطقه نقش مهمی در کیفیت و طعم منحصر به فرد آن دارد. بنابراین هنگام خرید پنیر لیقوان، توجه داشته باشید که آدرس کارخانه درج شده بر روی محصول به روستای لیقوان ختم شود چرا که محصولات تولید شده در سایر مناطق به هیچ وجه کیفیت پنیر روستای لیقوان را نخواهند داشت.

پنیر سوپر لیقوان فاخر از جمله محصولات اصیل و بهداشتی شرکت فرآورده های لبنی فاخر می‌باشد که در روستای لیقوان تبریز تولید میگردد. پنیر لیقوان فاخر دارای نشان سیب سلامت از دانشگاه‌‌ علوم پزشکی تبریز می‌باشد و زیر نظر مستقیم سازمان غذا و دارو فعالیت میکند .از جمله محصولات تولید شده در این مجموعه پنیر لیقوان حلبی 17 کیلویی ، پنیر لیقوان حلبی 7 و 4 کیلویی، پنیر لیقوان 400 گرمی و پنیر لیقوان ۱ کیلویی انواع کره، ماست و ریکوتای گوسفندی میباشد.

. جهت دریافت هر نوع مشاوره و خرید انواع پنیر لیقوان حلبی و بسته بندی با ما تماس بگیرید :

تلفن تماس: 09145900044 09145900077

پنیر لیقوان ۱ کیلویی پنیر لیقوان ۱ کیلویی پنیر لیقوان ۱ کیلویی

5/4.9

Visits: 113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی