آموزش وردپرس
خانه > مطلب > قیمت پنیر لیقوان حلبی ۱۷کیلویی ، ۵ کیلویی و ۱ کیلویی

قیمت پنیر لیقوان حلبی ۱۷کیلویی ، ۵ کیلویی و ۱ کیلویی

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی یک محصول اثر میگذارد، به عنوان مثال کیفیت مواد اولیه یا نوع بسته بندی محصول یا روش تولید آن محصول را میتوان از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی یک فرآورده دانست. قیمت پنیر لیقوان هم از این امر مستثنی نیست. بنابرین تفاوت قیمت مواد اولیه و انواع مختلف شیر گوسفندی (وابسته به نژاد دام ها)  از یک طرف و از طرف دیگر روش های مختلف عمل آوری محصول و تجهیزات مورد استفاده در هر کارگاه سبب این شده است که تنها میتوان محدوده قیمتی برای هر نوع از انواع  پنیرهای سنتی لیقوان ارائه داد.

به عنوان مثال پنیر لیقوان اعلا یا همان پنیر سوپر لیقوان تولید شده در یک کارگاه، وابسته به مهارت کارکنان حین تولید و همچنین دقت عمل و روش تولید خاص هر کارگاه و همچنین دمای نگهداری ،تاریخ تولید و …میتواند کیفیتی متفاوت تر از یک پنیر سوپر لیقوان تولید شده در یک کارگاه دیگر باشد هرچند شیر گوسفندی مورد استفاده در هر دو کارگاه از شیر تازه گوسفندان نژاد قزل منطقه لیقوان تامین شده باشد. بنابرین دقیقتر این است که بجای یک قیمت واحد، دامنه ی قیمت برای هر نوع پنیر اعلام شود که در این تاریخ( بهار 1402) دامنه های قیمت پنیر لیقوان بصورت زیر میباشد:قیمت پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان حلبی ۱۷ کیلویی یا همان پنیر فله در انواع مختلف کیفی برحسب کیلوگرم:

الف.پنیر سوپر لیقوان به قیمت 220 الی 250 هزار تومان

ب.پنیر لیقوان ممتاز به قیمت 160 الی 220 هزار تومان

پ. پنیر مخلوط گاو و گوسفندی به قیمت 140الی 160 هزار تومان(وابسته به نسبت شیر گاو و گوسفند)

ت. پنیر تبریزی به قیمت 120 الی 140 هزار تومان

قیمت پنیر لیقوان اصل حلبی ۵ کیلویی با وزن خالص حداقل ۴ کیلوگرم ۱،۱۵۰،۰۰۰ تومان میباشد.

قیمت عمده پنیر لیبوان حلب ۸۰۰ گرمی فلزی بصورت عمده به قیمت ۲۴۰،۰۰۰ تومان و قوطی پلاستیکی ۸۰۰ گرم به قیمت ۲۲۵،۰۰۰ تومان .

لازم به توضیح است که قیمت های فوق قیمت کارخانه بوده و قیمت پخش 10درصد بالاتر از قیمت فوق و قیمت مصرف کننده 25 درصد بالاتر از قیمت فوق میتواند باشد.

مطالب بیان شده فوق در رابطه با انواع پنیر لیقوان بصورت فله و حلبی ذکر شدند.قیمت انواع پنیر بسنه بندی شده بخاطر نوسانات بالای قیمت مواد اولیه و ظروف بسته بندی دائما در حال تغییر است جهت کسب اطلاع از قیمت روز میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی درخواست لیست قیمت کنید.

ارتباط با ما:                                                                                   

پیامرسان ایتا
پیامرسان ایتا
خرید پنیر لیقوان

5/5

Visits: 7622

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی